Chì sò i cortini di metallu?

A cortina di metallu hè un materiale decorativu assai utilizatu in l'ultimi anni, chì allarga a gamma di selezzione di materiali decorattivi architettonici.Intantu, hà un eccellente rendimentu di decorazione interiore.Attualmente, hè diventatu u novu favuritu di l'arti decorativu mudernu mainstream.

QQ图片20180827095200

1. Chì ghjè una cortina metallica ?

A cortina di metallu hè un novu materiale decorativu mudernu.Hè fattu di acciaio inox d'alta qualità, filu di lega d'aluminiu-magnesium, ottone, azzaru di carbone è altri materiali di lega.Havi a dolcezza di u tela è a lucidità di u metallu, è hè largamente utilizatu in u campu di l'architettura di l'installazione di l'arti di paisaghji interni.

Cortina di metallu cù pista pò allungà a manca è a destra cum'è cortina, chì hè largamente utilizata in a divisione spaziale, a decorazione di u muru, u screnu, etc. Hè un materiale ideale per a sala di mostra è a decorazione di l'hotel.

cortina di metallu

2. Pruprietà di a reta metallica

1. Hà una forza alta, resistenza à a corrosione, mantenimentu faciule, funziunalità forte, trattamentu di a superficia speciale, resistenza à a temperatura più alta è senza fading;

2. L'effettu decoru hè vivu è forte, è pò prutege bè e strutture di l'edificazione;

3. a so stallazione hè sèmplice è prestu;

4. Luce differente, ambienti diffirenti, periodi di tempu diffirenti è anguli d'osservazione differenti anu ricchi effetti visuali;

5. In l'estiu, a griglia filtrà i raghji di u sole per pruduce l'ombra è riduce a temperatura interna;A permeabilità in l'inguernu permette l'ingressu di u sole, chì reduce u costu di a preservazione di u calore.

6, appiicata à diverse occasioni è usi, chì mostra un temperamentu elegante è una personalità straordinaria;

Drapery di bobina di metallu


Tempu di Post: 18-May-2022